Sunday, October 3, 2010

rajin plak kan~~

hah!!mesti korg igt aku rajin wat esaimen kan??xde maknanyer~~hehe..rjin di atas bermaksud rajin plak aku update blog padahal smlm br je update..hehe..topik kt pd hari ini adalah "KALO TAK KENAL JANGAN BANYAK BUNYIK"..aku neh sbnrnyer mmg sng nk knl then paham perangai org just org jer susah nk knl n paham aku neh sbb dorg bkn pk pon pasal aku kan tp xpe r aku dah lali da sume tu pas ape yg da jd kt aku selama neh..aku nanges ke meraung ke sawan ke ape ke dorg bkn kesah pon mklom r xmelibatkan dr dorg..kanss~~bak kate org putih LIFE MUST GO ON babeh~~..aku da ckp da mud aku mgu neh mmg nk sentap jer da xde mud laen da..haih,tahla ssh nk ckp bnd2 cmneh..sudahnyer merana diri(cewahh!!)..skang neh kt sape aku patot percaye??bkn xnk pecaye kt org tp ye r org ckp kepercayaan neh jgn dibagi sepenohnyer even suami n famili kt sendiri..dh r,mls nk komen pape g nt aku nanges kang..k2,babai

No comments:

Post a Comment