Thursday, July 29, 2010

hade???!!



hari baru idop baru n dayah yang baru (baru ke??)!!wallaa~~hahak!!..post yang da season aku xmo guna da sbb tu sume ade r memori aku zaman mude,katenyer..pas ape yg da jd kt aku n sume org sblm neh aku nk jadikan teladan dan sempadan pd diri aku sendri..rite now aku kn pikir pasal diri aku sendiri plak sbb sebelum neh aku selalu asek nk jg hati n perasaan org smpai perasaan aku neh hade ko kesah??bole blah!! Secara lahiriah dan insaniahnyer mmg im totally out of my mind nk pikir psl u olz yer..ahaks~~ ( ikotkan ht yg mmg da lm xpuas ht neh nk je siat2 muke ko yg perasan ensem padahal palsu semate2 tp aku neh baek ht,wakaka )

hape ko tgk2??hade??

ehh,dah2!!cter pasl idop aku skang lak~~hehe..SAYA SGT BAHAGIA YER BERSAMA INSAN TERSAYANG WALOPON ADE YG JAUH DI MATA especially ngn Ejal Sososhen, Mie Johnson, Muh-Dee Azly (walo dirimu jauh di mata,hehe) dan xlupe juga kepada geng MAKBU GILA sekalian alam~~luv u olz!!ahaks..

nampak neh??!!besaq pny gmbr nk tjuk aku hepi!!waka!!
final sem neh byk sgt bnd nk kn wat tp aku maintain ngn kegiatan lame yakni merayau xhengat diri sampai esaimen aku leh tolak belakang,hehe..ikotkan ht sbnrnyer stress da nk truskan bljar neh tp pk2 blik da final da pon pastu fmili aku pon byk da berabeh ngn ank die yg xsedar dr neh..huhu..eh!!nt2 r aku update g blog neh sbb skang aku xde cter yg best sbb hr neh blom ade gosep smpai~~hahak!!tata u olz






No comments:

Post a Comment